Amiclubwear

20 Nisan 2017 Perşembe

Sleek Matte Me Bittersweet

Merhaba Herkese Musmutlu İyi Akşamlar
Bugün sizlere İngiltere'nin sevilen kozmetik markalarından Sleek Makeup Lipten bahsetmek istiyorum.1 Haziran itibari ile ülkemizde @gratistr mağazalarında satışa çıkarak bizlerle buluştu..
Sleek Makeup'un Türkiye'ye gelmesi pek çok kozmetik sever de heyecan uyandırdı.Tabikide yeni Sleek ürünlerinide Türkiyede görmek istiyoruz.Hemen hemen her ürününü sırayla alıyorum.İndirimleri yakalamaya çalışıyorum.


Giriş bölümünü geçersek size artık bu güzellikle tanıştırmak istiyorum.
@sleekmakeu Me Bittersweet rengi  gül kurusu gibi görünsede dudağımda ışığa bağlı olarak pembemsi nude tonda  durabiliyor.
Aplikatörü  sayesinde çok rahat sürülüyor. Sürerken taşan dağılan yerleri dudak kalemiyle hemen düzeltebiliyorum. Pigmentasyonu  gayet güzel .Kalıcılık ise harika.Kalıcılığı arttırmak için rujunuzla uyumlu dudak kalemi kullanmanız yeterli.
Sleek Matte Me Bittersweet mat likit ruj, severek kullandığım rujlardan birisi.



Dudaklarımda oluşan kuruma hissiyle ve matlığıyla sabitlendiğini anlayabiliyorum.Dudağımda  kaldığı süre içerisinde  hiç rahatsız olmuyorum.


Sleek Bittersweet tamamen mat olup  çatlamış , kuru dudaklarımda bile çizgilenme olmadan pürüzsüz durabiliyor.Kısacasi kızlar nemlendirici rujun altına sürmenize gerek kalmıyor.
Tam sevdiğim gibi.Her ton makyajlada uyum sağlayabilecek bir ruj..
Yemek yersem dudağın iç kısımlarında hafifliyor, siliniyor.Rujun altına uyumlu bir dudak kalemi kullanarak yeme içme sonrasında bile aynen dudağınızda durabiliyor.
Benim çok severek kullandığım bu şahane ruju gözü kapalı sizlere önerebiliyorum.
Bence hemen koşun Gratis mağazalarına :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder