Amiclubwear

3 Kasım 2016 Perşembe

Vissmateturkiye

Merhabalar herkeze
Bugün bloğumda makyaj dışında bir konu yazacağım.Temizlik hepimiz için kuşkusuz en önemli şey.Hele benim gibi takıntılı biriyseniz sürekli her yer temiz olsun istiyorsunuzdur. Temizliğe ve hijyene önem veren Vissmate markası  #Sonbaharguzellikbulusmasi etkinliğimiz için bizlere @vissmateturkiye çamaşır sularından gönderdi.Değerli firmamıza öncelikle etkinliğimize destek olup bu güzel ürünü bizlerle tanıştırdığı için çok teşekkür ederim.
Ultra kıvamlı ibaresinin hakkını kesinlikle verdiğini söyleyemeliyim.

Evde aklınıza gelebilecek tüm yüzeyler için kullanabilirsiniz. Ben tuvaletler,banyo,lavoba,mutfakta kullandım. Kıvamı yoğun bu yüzden su ile sulandırarak fısfıslı küçük bir şişeye koyup sıkıyorum ve gerçektende etkisi harika



Bir örnekle sizlere yorumumu yapayım.Başka bir çamaşır suyunu ve vissmate çamaşır suyunu da aynı anda lavaboma döktüğümde Vissmate önce jöle gibi kalıyor sonra yavaş yavaş dağılıyor. Lavabonun deliğinden süzülüp gitmiyordu bu özelliği çok hoşuma gitti.

Çok hızlı şekilde etkisini gösterdi ve çamaşır suyunu kullandığınız yer daha çok ve hızlı şekilde beyazlıyor.

En sevdiğim özelliklerinden biri de kokusundaki çamaşır suyu keskinliğinin sürekli kullandığım çamaşır suyuna oranla daha az olması ve temizliği bitirdiğim an o kokunun da kaybolması. Bayıldım buna resmen.
Temizliğim bittikten biraz sonra kokladığımda, elimde hiç çamaşır suyu kokusu olmuyor. Bu çok hoşuma gitti.



Bir çamaşır suyu markası olan Vissmate diğerlerinden çok farklı. % 100 hijyen mottosuyla hazırlanan ürünlerin içerisinde Çam Ormanları, Çiçek Bahçesi, Limon Çiçeği ve Deniz Ferahlığı kokularıyla çamaşır suyunun o ağır kokusunu tamamen siliniyor.

Vissmate'i ıslak zeminlerde, banyoda, mutfakta kısaca her yerde kullandım.Mesela çaydanlığınızın kararan filtresinde kullandım.Gerçekten filtrenin rengi açılıp bir parlaklık oluştu.Yoğun kıvamı sayesinde çok kısa sürede istediğim sonucu vermesiyle de benden tam puan aldı diyebilirim.

Bu şahane ürüne Carrefour SA, Mopaş, Kipa, Metro, Real, Happy Canter, Kim, Onur, Özkuruşlar, Snowy, Biçen mağazalarından temin edebilirsiniz.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder